schrijven

Laat ons weten wat u denkt – uw inbreng maakt het verschil!

Hebt u – als cliënt, bewoner of bezoeker van een van onze locaties – een compliment, een goed idee of een klacht? Laat het ons weten! Met uw inbreng kunnen wij de zorg, service en veiligheid in de Zorggroep blijven ontwikkelen en verbeteren.

Complimenten

Wilt u een medewerker, vrijwilliger of team laten weten dat u tevreden bent? Positieve feedback is altijd welkom! Geef het door via het complimentenformulier.

Een goed idee

Hebt u een idee of voorstel voor verbetering? Wij waarderen uw inbreng enorm. Laat uw idee weten via het formulier ‘goed idee’.

Ontevreden of een klacht?

Is iets onduidelijk, bent u ontevreden of hebt u een klacht? Bespreek dit – als dat mogelijk is – eerst met de betrokkene of met de manager van de afdeling. Vaak kan het probleem dan direct worden opgelost. Lukt dat niet of wilt u dit liever niet doen? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris of de cliëntenvertrouwenspersoon. Meer informatie vindt u op de pagina ‘Ontevreden of een klacht?’. Hier kunt u ook direct een klacht indienen via het klachtenformulier.

Bekijk ook onze klachtenregeling voor cliënten.

Servicebureau

Met uw vragen en opmerkingen kunt u altijd terecht bij ons servicebureau. Zij helpen u verder of verwijzen u door naar de juiste persoon of instantie. Zij kunnen u ook in contact brengen met onze klachtenfunctionaris.

Het servicebureau is bereikbaar via 088 – 056 3000 of servicebureau@znwv.nl

Klachtenfunctionaris

Twijfelt u of u een klacht wilt indienen of wilt u ondersteuning hierbij? Of heeft overleg met de betrokken medewerker geen oplossing gebracht? Dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. Deze functionaris adviseert, ondersteunt en bemiddelt. Hij of zij is onpartijdig en behandelt uw klacht – als u dat wilt – strikt vertrouwelijk.

U bereikt de klachtenfunctionaris via ons servicebureau (088 – 056 3000). U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen via het klachtenformulier of per e-mail.

Wilt u weten wat u kunt doen als u ontevreden bent of een klacht wilt indienen?
Lees dan hier verder.