Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw feedback helpt ons om onze zorg en dienstverlening te verbeteren.
Wat gebeurt er nu?
Uw klacht direct doorgestuurd naar de klachtenfunctionaris. De klacht wordt vervolgens – om privacyredenen – binnen één dag van de website verwijderd. Dit doorsturen en verwijderen is geautomatiseerd.
Binnen een week na ontvangst van uw klacht (mail of klachtenformulier) ontvangt u een ontvangstbevestiging van uw klacht met informatie over de verdere procedure of wordt telefonisch contact met u gezocht. De gemiddelde tijdsduur van de afhandeling van een klacht is 2 tot 6 weken. Lees ook de klachtenregeling clienten.
NB Hebt u binnen één week geen reactie ontvangen? Neem dan telefonisch contact met de klachtenfunctionaries via 088 056 30 00. Een technische storing op de website kan de oorzaak zijn dat een klacht niet is doorgestuurd; die kans is heel klein maar niet volledig uit te sluiten.