thuiszorg

/thuiszorg

Wat gebeurt er als het thuis ineens niet meer gaat?

2018-02-09T15:25:03+00:0012 december 2016|, , |

Als het thuis ineens niet meer gaat, kunt u het best eerst contact zoeken met uw zorgverlener of de huisarts. Afhankelijk van uw persoonlijke situatie zal een oplossing gezocht moeten worden. Oplossingen kunnen variëren van het inzetten van extra zorg, extra dagbesteding, een kortdurende opname of tot een spoed- of crisisopname. Dit gaat altijd in [...]

Hoe kan ik invloed uitoefenen op de zorg- en dienstverlening van de Zorggroep?

2016-12-12T13:38:15+00:0012 december 2016|, |

Via de Cliëntenraad die zich inzet voor de belangen van de bewoners. Verder kunt u uw mening geven bij een tevredenheidsonderzoek die de Zorggroep regelmatig uitvoert om de kwaliteit te meten onder cliënten. Wilt u weten hoe onze zorg wordt gewaardeerd? Dan kunt u de uitkomsten van de cliëntenraadplegingen, de kwaliteitskaart op kiesbeter.nl  of zorgkaartnederland.nl bekijken. [...]

Welke activiteiten zijn er?

2016-12-12T13:07:00+00:0012 december 2016|, , |

Per locatie worden verschillende activiteiten aangeboden, op verschillende momenten per week/maand/kwartaal. Deze activiteiten zijn afgestemd op de wensen van de bewoners. Maar zijn ook toegankelijk voor mensen uit de wijk en/of familie. Er zijn activiteiten die gratis toegankelijk zijn en er zijn activiteiten waar een bijdrage wordt gevraagd om deel te kunnen nemen. Op de website vindt [...]

Waar kan ik een klacht indienen?

2018-04-20T17:19:40+00:003 november 2016|, , |

Uw ervaring is belangrijk voor ons. Met uw inbreng kunnen wij de zorg, service en veiligheid in de Zorggroep blijven ontwikkelen en verbeteren. Dus hebt u een tip, een klacht of een compliment? Laat het ons weten. Wij stellen uw mening op prijs, want daarvan kunnen wij leren! Kijk op de pagina over onze klachtenregeling.